Kardio treniruotės ar svarmenų kilnojimas?
  • Vas 2, 2017
  • 0

Kardio treniruotės ar svarmenų kilnojimas?

Sportuojantys sporto salėse klaidingai mano, kad norint atsikratyti riebalų reikia daryti daug kardio treniruočių, o svarmenų kilnojimas fitneso salėje yra skirtas tik tiems, kas nori padidinti raumenų masę. Pagalvokite apie riebalus, o ypač apie visceralinius.

Riebalai - tai bankas, kuris saugo sukauptą energiją. Visceraliniai riebalai - tai ilgo saugojimo riebalai, kurių sunku atsikratyti. Norint sumažinti riebalų sankaupas organizme reikia sukurti energijos deficitą ir pastovią riebalų deginimo aplinką.

Pirmiausia:

atsisakykite kalorijų pertekliaus ir rinkitės maistą, kuris padidina energijos apykaitą organizme. Juokingai skamba rekomendacijos, kad uogos, avokadai, juodasis šokoladas ar aštrus maistas gali padidinti riebalų deginimą. Maistui suvirškinti ir susandėliuoti, mūsų kūnas naudoja energiją.

Kuo daugiau organizmas sunaudos energijos maistui suvirškinti, tuo daugiau sudeginsite kalorijų. Tai – specifinė dinaminė maisto medžiagų veikla.

  • mišrus maistas energijos apykaitą padidina 10-12%,
  • baltymai 20%,
  • angliavandeniai 8%,
  • riebalai tik 4%.

Tik vienintelė maistinė medžiaga – baltymai gali padidinti energijos sąnaudas organizme. Jei baltymai jūsų mityboje sudarys nuo 12% iki 25% - sumažinsite riebalų atsargas jau per pusmetį. 

Antra:

jei norėdami atsikratyti riebalų, o ypač visceralinių darysite tik kardio treniruotes jūs neteksite ne tik riebalų, bet ir raumenų. Raumenys negaudami jėgos pratimų ir esant kalorijų deficitui sumažės, sulėtės medžiagų apykaita ir sustos riebalų deginimas.  

Darydami tik kardio treniruotes ir reguliuodami maistą turėsite tik suglebusį ir nesportišką kūną. Sportuodami su svarmenimis, jūs išsaugosite raumenis ir prailginsite riebalų deginimo laiką iki 24 valandų po treniruotės. Riebalai degs net miegant! 

Tyrimai rodo, kad po pratimų su svarmenimis, medžiagų apykaita ramybės būsenoje padidėja 10% ir tęsiasi 24 valandas po treniruotės, o tuoj pat po krūvio riebalų deginimas padidėja 80%

Norėdami turėti rezultatą derinkite kardio treniruotes su jėgos treniruotėmis ir  laikykitės teisingos mitybos.
Jei norite pamatyti rezultatą atlikite sunkų darbą ir turėkite kantrybės. 

 

 

Skaitytas 1246 kartų

Palikite komentarą

Naujienlaiškis

Užsisakykite svarbiausias naujienas į savo elektroninį paštą

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Daugiau